logo stadsmuseum Lier

Vervaardiger:
Toon Tieland
Materiaal:

inkt (medium), papier (drager)

Techniek:

gedrukt (geheel)

Afmetingen:

(zonder lijst) hoogte () 31.5 cm, (zonder lijst) breedte () 22 cm

Opschriften en merken:

titel (voorzijde, onderaan) : Felix Timmermans / een bron van inspiratie / twaalf tekeningen door / Toon Tieland, signatuur (binnenzijde, onderaan links) : Toon Tieland, opschrift (achterzijde, onderaan) : Toon Tieland / 12 kunstreproducties / c Museum Cards BV, Amersfoort, The Netherlands / ISBN 90 6109 4267

Beschrijving:

Kunstmap: Felix Timmermans. Een bron van inspiratie. Twaalf tekeningen door Toon Tieland. Uitgegeven door Museum Cards b.v., Amersfoort in 1997. Deze map bevat een voorwoord door Etienne De Smedt, Voorzitter Felix Timmermans-Kring en 12 tekeningen (reproductie) van Toon Tieland: Maria die een boek leest aan tafel, Elizabeth en Maria, Maria en Jozef bij een boom, Maria en Engel, Jozef met Maria op ezel, de ster boven de stal, Simeon aan Leie, Drie koningen, Jozef met Maria op ezel in dorp, Jozef met Maria op ezel in landschap.